Общи условия

Условия за ползване


Съдържание

1. Въведение
2. Използването на нашия сайт
3. Как се формира договора
4. Наличие на продукти
5. Отказ
6. Доставка
7. Невъзможност за доставка
8. Риск и собственост
9. Цена и плащане
10. Връщане на стоки
11. Отговорност и Условия за ползване
12. Интелектуална собственост
13. Писмени съобщения
14. Уведомления
15. Прехвърляне на права и задължения
16. Събития извън нашия контрол
17. Отказ
18. Делимост на информацията
19. Цялостно споразумение
20. Нашите права за променя на тези условия
21. Право и Юрисдикция
22. Обратна връзка
23. Гаранционни условия


1. Въведение

Това са общите условия (както могат да се променят), регулиращи използването на този сайт. Тези условия определят правата и задълженията на всички потребители ("вие") и тези на Госмарт ("нас" / "нашите" / "ние" / "на Продавача" / "ЕКС ГРУП С ЕООД") в отношение на стоки, предлагани от нас чрез този сайт. Преди да щракнете върху бутона "КУПИ СЕГА"  в края на процеса на поръчка, моля, прочетете внимателно тези условия и нашата декларация за поверителност. При използване на този уеб сайт и осъществяване на поръчка от него, вие приемате да спазвате тези Условия и нашата декларация за поверителност. Ако не сте съгласни с всички условия и Защита на лични данни, не правете поръчка!

2. Използването на нашия сайт

Тези условия са единствените условия, които са приложими за използването на този сайт. Вие се съгласявате, че с пускането на поръчката, вие безрезервно приемате тези условия. Тези условия са важни както за вас така и за нас, тъй като те са предназначени да защитят правата Ви като ценен наш клиент.

Вие се съгласявате, че:

* Можете да ползвате услугите на сайта, за запитвания или поръчки.

* Вие не може да осъществява спекулативни, фалшиви или неверни поръчки. Ако има достатъчно основания, че такава са направени ще информиране съответните органи.

* Също така сте длъжни да предоставите точна и вярна електронна поща, пощенски адрес, телефонен номер и други данни за контакт с вас. Тези данни ние ще използваме да се свържем с Вас в случай, че това се окаже необходимо (вж. нашата декларация за поверителност).

* Ако не ни дадете цялата информацията, от която имаме нужда, Вие няма да можете да завършите поръчката.

С пускането на поръчка от сайта, Вие гарантирате, че сте най-малко на 13 години и сте в правно състояние да влезе в обвързващи договори.

3. Как се формира договора

Договора се счита за валиден, след потвърждаването на поръчката от нас. Ако ние не приемем вашата поръчка, но средствата вече са били приведени, те ще бъдат напълно възстановени.

За да направите поръчка, ще трябва да следвате онлайн процеса за пазаруване. Ще получите обаждане от наш служител на посочения от вас телефон за уточняване на поръчката.След това ще получите имейл от нас, за потвърждаване на поръчката. Договорът ще се отнася само до тези продукти, чието изпращане сме потвърдили.

4. Наличие на продукти

В случай че продукта, който сте избрали е с изчерпана складова наличност, ние си запазваме правото да ви дадем информация по отношение на заместими продукти, от еднакво или по-високо качество и стойност. Ако не желаете да поръчате тези продукти заместители ние ще възстановим всички средства, които може да са заплатили.

5. Отказ

Ние си запазваме правото да се изтеглим всички продукти от този сайт по всяко време и или да редактираме съдържанието на този сайт. Ние не носим отговорност към Вас или трета страна за премахване на всеки продукт от този сайт, редактиране или премахване на материали или съдържание на този сайт или за отказ от процеса поръчка.

6. Доставка

Ще се стремим да изпълним поръчката за продукт (и), изброени в потвърждението на поръчката от датата на доставка, посочени в потвърждението на поръчката, или, ако не е посочена очакваната дата за доставка, в срок от 2 до 3 работни дни от датата на потвърждението за получаване, освен при изключителни обстоятелства.

Причини за забавянето могат да бъдат:

* Непредвидени обстоятелства, или

* Отдалечена област.

Ако по някаква причина не можем да спазим на датата на доставка, ще бъдете информиран и ще Ви предоставим възможност за избор дали да продължите с удължен срок на доставка или отмяна, с пълно възстановяване на сумата. Моля, имайте предвид обаче, че продукти не се доставят в събота или неделя.

7. Невъзможност за доставка

Ако не ви намерим на адрес, ние ще се опитаме да намерим безопасно сигурно място да оставим вашия продукт. Ако не можем да намерим безопасно и сигурно място, вашият продукт (и) ще бъдат върнати на нашата депо. Ние ще оставим съобщение обясние, където ви е продукта и как можете дада го получите. Ако не са на място на доставка на договореното време, моля свържете се с нас отново, за да пренасочим доставката за друго удобно за двете страни място и време. Въпреки това, ние може би ще трябва да ви таксуваме за съхранение продукта (ите).

8. Риск и собственост

Продуктите ще бъдат изложени на риск от момента на доставката. Вие ще придобиете собственост върху продукта (ите), когато получам пълно заплащане на всички суми, дължими по отношение на продукти, включително и разходи за доставка, или при доставката (както е определено в точка 7), което е по-късно.

9. Цена и плащане

Цената на всички продукти, ще бъде както е посочено на сайта ни, освен в случаите на очевидна грешка. Докато ние се опитваме да се гарантира, че всички цени на сайта са точни, могат да възникнат грешки. Ако откриете грешка в цената на продуктите, които сте поръчали, моля да ни информирате възможно най-скоро, за да потвърдим правилната цена, или да го откажете. Ако не можем да се свържем с вас, поръчката ще бъде анулирана, ще получите пълно възстановяване на заплатената сума. Цените подлежат на промяна по всяко време, но промените няма да се отразят за поръчки, за които ние вече сме Ви изпратили потвърждение на поръчката. 

След като приключите с пазаруването и всички продукти, които желаетет да закупите, сте добавили към своята пазарска количка, следващата стъпка ще бъде да направите плащане. За да направите това:

1. Щракнете върху "пазарска количка" бутона в горната дясна част на страницата.

2. Кликнете върху "КУПИ СЕГА" бутона.

3. Попълни или проверка на данни за контакт, подробности за поръчката си, адреса, на който желаете да се доставят и на адреса за фактуриране.

4. Попълнете данните на кредитна карта, използване на ePay, използване на Paypal сметка или наложен платеж .

5. Кликнете върху бутон "изпрати поръчка"

Плащането може да стане чрез кредитни карти. За да се сведе до минимум възможността за неоторизиран достъп, си кредитна карта ще бъде криптирана за да се сведе до минимум възможността за неоторизиран достъп или разкриване. Като натиснете "Напред" и Вие потвърждавате, че кредитната карта е ваша. Кредитните карти са обект на проверките за достоверност и разрешение от вашия издателя на картата, но ако си издателя на картата не успява да нареди плащане към нас, ние не носим отговорност за всяко забавяне или неизпълнение на доставката.
* Към дата 10.12.2014 г. gosmart.bg приема плащане само с наложен платеж!

10. Връщане на стока

Общата политика: Ако искате да прекрати договора за покупка, трябва да ни информирате се свържете с нас чрез нашата уеб форма, която е достъпна отстраницата "Контакти". След това ще Ви информираме за начините по които можете да върнете продукта. Вие носите отговорност за разходите за връщане на продукта. Ако Вие върнете продукта ни за наша сметка, ще имаме право да изискваме заплащане на преките разходи по доставката.

Ако имате някакви съмнения, можете да се свържете с нас чрез електронната ни поща:

Когато е възможно, моля използвайте всички оригинални кутии, инструкции / документи и опаковки.

Ние напълно ще разгледаме върнатите продукти и ще ви уведомим за правото на възстановяване на сумата която сте заплатили (ако има такава). Възстановяването на сумата ще бъде обработено възможно най-бързо (във всеки случай, в рамките на 30 дни от деня, в който са ни дали известието за прекратяване на договора с нас).

Всеки продукт, който е бил повреден, или не е същото състояние, в което сте го получили, или са били износени няма да бъдат възстановявани.

Дефектни продукти

В случаите, когато смятате, че продуктът не съответства на на поръчания в момента на доставката, трябва незабавно се свържете с нас чрез нашия уеб формуляр с информация за продукта и неговите щети.

Трябва да върнете продукта ни на адреса, посочен от наши служители, които ще Ви го доставят.

Ние напълно ще разгледа върнати продукти и ще ви уведоми за вашето право на замяна или възстановяване на суми (ако има такива) по електронна поща в рамките на разумен период от време. Ние се стремин процесът на възстановяване или замяна да протече възможно най-скоро и във всеки случай, в рамките на 30 дни от деня на изпращане на  потвърдждение от нас до вас чрез електронна поща, което е описано, че имате право на възстановяване или подмяна на дефектен продукт.

Продукти, върната от вас, поради дефекти, ако има такава, ще бъдат възстановени в пълен размер, включително възстановяване на разходи за доставка.

11. Отговорност и Условия за ползване

Нашата отговорност във връзка с всеки продукт, закупен през нашия сайт е строго ограничен до цената на този продукт.

Нищо в тези условия не изключва или ограничава по никакъв начин нашата отговорност:

1. За смърт или телесна повреда, предизвикани от нашата небрежност;

2. За измама или измама невярно съдържание

3. По всички въпроси, за които би било незаконно или неправомерно за нас, да се опитваме да ограничим, нашата отговорност.

Ние не носим отговорност за непреки загуби :

1. Загубата на доходи или приходи;

2. Загуба на бизнес;

3. Загуба на печалбите или договори;

4. Загуба на очаквани спестявания;

5. Загуба на данни;

6. Загуба на време за управление в офиса.

Поради отворения характер на този уеб сайт и потенциала за грешки при съхраняване и предаване на цифрова информация, ние не гарантирме 100% точност и сигурност на информацията, предадена или получена от този сайт.

Всички описания на продукти, информация и материали, публикувани на този сайт се предоставят "както е".

Ние ви гарантирамет, че всеки продукт, закупен от нас чрез този сайт е на задоволително качество и добра физическа форма за всички цели, за които продукти от този вид са предоставена.Продукти (включително занаятчийски продукти), продадени от нас често ще съдържа естествените характеристики на материалите, използвани при производството на крайния продукт. Физически характеристики, например зърно, текстура, възли и цветен вариант не следва да се третират като повреди или дефекти. Несъответствия в тези природни дадености трябва да се очакват и оценяват. Ние избираме само продукти от най-високо качество, но природните дадености са неизбежни и трябва да бъдат приети като част от външния вид на продукта.

12. Интелектуална собственост

Вие потвърждавате и се съгласявате, че всички авторски права, търговски марки и всички други права на интелектуална собственост за всички материали или съдържание, предоставени като част от уеб сайта остава във всеки един момент, наша собственост. Нямате право да използвате този материал само ако не е изрично разрешено от нас или нашите лицензианти. Това не ви пречи да използвате този сайт.

13. Писмени съобщения

При използване на нашия сайт, Вие приемате, че комуникацията с нас ще бъде предимно по електронен път. Ние ще се свържем с Вас по електронната поща или да ви предоставим информация чрез поставяне на обявление на нашия уебсайт. За договорни цели, вие се съгласявате с тази електронни средства за комуникация и вие разбирате, че всички договори, писма, информация и други съобщения, които ние предоставяме по електронен път в съответствие с всички легални изисквания, че същата комуникация е в писмена форма. Това условие не засяга законните ви права.

14. Уведомления

Всички уведомления от Вас към нас се правят чрез нашия уеб формуляр, електронна поща или пощенски адрес.

Известие ще се считат за получени и редовно връчена незабавно от момента на изпращане от нашата форма или 24 часа след пращане по електронната поща.

15. Прехвърляне на права и задължения

Договорът между вас и нас е задължителен за вас и нас и за нашите наследници и правоприемници.

Вие не може да прехвърляте, възлагате или преотстъпвате правата или задълженията, произтичащи от този договор, без нашето предварително писмено съгласие.

16. Събития извън нашия контрол

Ние не носим отговорност или отговорност за неизпълнение или забавяне на изпълнението на всеки един от нашите задължения по договора, което е причинено от обстоятелства извън нашия контрол (форсмажорно събитие).

А форсмажорно събитие включва всяко действие, събитие, пропуск или злополука които се случват, извън нашия контрол и по-специално включва (без ограничения), както следва:

1. Стачки, локаут или други промишлени действия.

2. Граждански вълнения, бунтове, инвазия, терористично нападение или заплаха от терористична атака, война (обявена или не) или при заплаха или подготовка за война.

3. Пожар, експлозия, буря, наводнение, земетресение, утаяване, епидемия или друго природно бедствие.

4. Невъзможност за използване на железопътния транспорт, корабоплаването, самолети, моторни транспортни или други средства за обществен и частен транспорт.

5. Невъзможност за използване на обществени или частни телекомуникационни мрежи.

6. Актовете, укази, закони, наредби или ограничения на всяко правителство.

7. Всяка доставка, пощенски или други подходящи стачка транспорт, повреда или авария.

Нашата работа в никакъв договор се счита за отложена за периода на действие на форсмажорно събитие и ние ще трябва да удължм срока за изпълнение по време на този период. Ще използваме разумни усилия за привеждане на форсмажорно събитие към своя край, или да се намери решение, с което нашите задължения по договора може да бъде извършено независимо от форсмажорно събитие.

17. Отказ

Отказа за изпълнението едно от условията по договора не означава, че автоматично отпадат и останалите.

Отказът от нас на условие не означава и отказ от всякакви последващи по подразбиране условия.

18. Делимост на информацията

Ако някое условията или други разпоредби на договора се определят от всеки компетентен орган за невалидни, незаконни или неприложими, то това условие или разпоредба, ще бъде отделено от останалите условия, изисквания и разпоредби, които ще продължават да са валидни в най-голяма степен, позволена от закона.

19. Цялото споразумение

Тези условия, представляват цялото споразумение между вас и нас във връзка с предмета на договора са с предимство пред тези с предварително споразумение, разбирателство или договореност между вас и нас, независимо дали устно или писмено.

Нито вие, нито ние не трябва да вземаме под внимание всякакви мерки по отношение на неверни декларации, направени от други лица, независимо дали устно или писмено, преди датата на договора (освен ако такива неверни декларация е направена с цел измама).

20. Нашите права за променя на тези условия

Ние имаме право да ревизира и изменя настоящите Общи условияе. Вие ще бъдете обект на тези промени, освен ако всяка промяна в тези условия, правила или защита на лични данни е необходимо да се направи по закон или държавен орган.

21. Право и Юрисдиция

Договорите за покупка на продукти чрез нашия сайт ще се ръководи от европейското право. Всички спорове, произтичащи от или свързани с такива договори са предмет на изключителна компетентност на българските съдилища. Нищо в тази клауза ще повлияе на законните права като потребител.

22. Обратна връзка

Очакваме вашите отзиви. Моля, изпратете всички отзиви и коментари до нас чрез нашия уеб формуляр. Всякакви коментари (включително жалби) също може да бъде изпратено до нас по пощата

23. Гаранционни условия

Гаранцията за физически лица е 24 месеца, а за юридически лица е 12 месеца !!! Всички транспортни разходи по приемане и предаване на гаранционни продукти са за сметка на клиента !!!

Фирмата не носи отговорност за софтуерни пропуски на производителя във софтуерната версия на мобилния апарат, но при възможност я коригира.

     Дълготрайността на батерията и нейните характеристики зависят изцяло от спазването на правилата за експлоатация, предписани от производителя.

     Гаранцията е поименна! При препродажба гаранцията е невалидна!

Фирмата не носи отговорност за промени по окомплектовката на продаваните артикули от наличното описание в сайта както и езиковите пакети включени в софтуера.

Условия, при които гаранцията не се признава!

Липса на гаранционни документи или невалидност на тези документи, а именно: несъвпадение, нечетливост или липса на IMEI номер на телефона, на данните на клиента и други. Нарушение на целостта, изтриване или липса на етикета на производителя или на гаранционния етикет на телефона, всички случаи на повреди, причинени от неправилна употреба, изпускане, удар, неправилно съхранение, заливане с течности, опити за поправка и софтуерна интервенция от неупълномощени лица, зареждане с неоригинални зарядни устройства или други външни въздействия в противоречие с изискванията на производителя.

     В случай на рекламация при която по желание (настояване) от страна на клиента се налага издаване на сервизно становище от втори оторизиран сервиз, разходите за транспортиране на стоката и издаването на становище или протокол от този сервиз са за сметка на потребителя (клиента).

Основни потребителски права произлизащи от ЗЗП (чл. 112-115):
Чл. 112. (1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба потребителят има право да предяви рекламация, като поиска от продавача да приведе стоката в съответствие с договора за продажба. В този случай потребителят може да избира между извършване на ремонт на стоката или замяната й с нова, освен ако това е невъзможно или избраният от него начин за обезщетение е непропорционален в сравнение с другия.
(2) Смята се, че даден начин за обезщетяване на потребителя е непропорционален, ако неговото използване налага разходи на продавача, които в сравнение с другия начин на обезщетяване са неразумни, като се вземат предвид:
1. стойността на потребителската стока, ако нямаше липса на несъответствие;
2. значимостта на несъответствието;
3. възможността да се предложи на потребителя друг начин на обезщетяване, който не е свързан със значителни неудобства за него.
Чл. 113. (1) (Нова - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Когато потребителската стока не съответства на договора за продажба, продавачът е длъжен да я приведе в съответствие с договора за продажба.
(2) (Предишна ал. 1 - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба трябва да се извърши в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от потребителя. (3) (Предишна ал. 2, изм. - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) След изтичането на срока по ал. 2 потребителят има право да развали договора и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на потребителската стока съгласно чл. 114.
(4) (Предишна ал. 3 - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба е безплатно за потребителя. Той не дължи разходи за експедиране на потребителската стока или за материали и труд, свързани с ремонта й, и не трябва да понася значителни неудобства.
(5) (Предишна ал. 4 - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Потребителят може да иска и обезщетение за претърпените вследствие на несъответствието вреди.
Чл. 114. (1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба и когато потребителят не е удовлетворен от решаването на рекламацията по чл. 113, той има право на избор между една от следните възможности:
1. разваляне на договора и възстановяване на заплатената от него сума;
2. намаляване на цената.
(2) Потребителят не може да претендира за възстановяване на заплатената сума или за намаляване цената на стоката, когато търговецът се съгласи да бъде извършена замяна на потребителската стока с нова или да се поправи стоката в рамките на един месец от предявяване на рекламацията от потребителя.
(3) Потребителят не може да претендира за разваляне на договора, ако несъответствието на потребителската стока с договора е незначително.
Чл. 115. (1) Потребителят може да упражни правото си по този раздел в срок до две години, считано от доставянето на потребителската стока.
(2) Срокът по ал. 1 спира да тече през времето, необходимо за поправката или замяната на потребителската стока или за постигане на споразумение между продавача и потребителяза решаване на спора.
(3) Упражняването на правото на потребителя по ал. 1 не е обвързано с никакъв друг срок за предявяване на иск, различен от срока по ал. 1.
Гаранционите условия важат на територията на България с изключение на случаите, в които е изрично упомнето, че продуктът притежава международна гаранция и нейния период на давност.
 

За контакти

  • GoSmart
  • 0879613406
  • sales@gosmart.bg
  • GoSmartBG

facebook

Copyrights © GoSmart 2016. All rights reserved.

Pazaruvaj.com Pazaruvaj - Надежден помощник за поку