Плащане и доставка

Поръчка

След като приключите с пазаруването и всички продукти, които желаете да закупите, са добавени  към пазарска количка изпълнете следните стъпки:

1. Щракнете върху бутона "пазарска количка" в горната дясна част на страницата.

2. Щракнете върху бутона, "Плащане".

3. Попълнете данните си за контакт: Имена, телефон, електронна поща, адреса на който желаете да се доставят стоките и адреса за фактуриране, както и подробности за поръчката ако има такива.

4. Попълнете данните за начин на плащане,

5. Кликнете върху бутон "изпрати поръчка". 

6. Ще получите потвърждение че поръчката ви е изпратена.

7. Наш служител ще се свърже с вас на посочения телефон за потвърждаване на поръчката.

8. В случай че не успеем до три пъти да се свържем с вас на посочения телефон поръчката ви ще бъде анулирана и вие ще получите съобщение за това на електронната поща която сте ни посочили.

При откриване на грешки или някакви нередности на сайта особено при калкулирането на цената на поръчката не се притеснявайте да се свържете незабавно с нас на следните телефони:  +359879613406 . Цените подлежат на промяна по всяко време, но промените няма да се отразят за поръчки, за които ние вече сме Ви изпратили потвърждение. 

Плащане

В момента приемаме следните видове плащания:

1.Плащане с наложен платеж (за България).

В бъдеще се предвиждат и други видове плащания.

Доставка

За Ваше удобство, ние използваме куриерските услуги на фирма Еконт.

Времето за доставка на налични продукти е от 2 до 3 работни дни.
При липса на даден продукт на склад ,приемаме и заявка с доставка до десет работни дни. 

Ако по някаква причина не можем да спазим датата на доставка, ще бъдете информирани. Моля, имайте предвид, че продукти не се доставят в неделя.

Телефони за контакт:  +359879613406

 Връщане на стока

Не забравяйте правата си!

Извадка от Закона за защита на потребителите с последно изм. ДВ. бр. 23 от 27 март 2009г.

Чл. 55. (1) Потребителят има право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да се откаже от сключения договор от разстояние в срок 7 работни дни, считано от датата на: 
1. получаване на стоката от потребителя, когато са изпълнени изискванията на чл. 54 - за стоки;
2. сключване на договора, а когато задълженията по чл. 54 са изпълнени след сключването на договора - от деня на тяхното изпълнение, но не по-късно от срока по ал. 3 - за услуги.
...

(2) Доставчикът е длъжен да възстанови на потребителя в пълен размер заплатените от него суми не по-късно от 30 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си на отказ от сключения договор.

(3) Потребителят е длъжен да съхранява получените от доставчика стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по ал. 1.

(4) При покупка от разстояние, в срок от 7 работни дни,клиентът има право да върне стоката по чл.52,ал.1,т.7 на Закона за Защита на Потребителя,ако е:

- неувредена 

- неразпечатана 

- неползвана

- с ненарушена опаковка

Цената е валидна за деня на поръчката,съгл. разпоредбите на чл52,ал.1,т.8 от Закона за Защита на Потребителя. Всички цени са крайни и са съобразени с чл.52,ал.1,т.3 от Закона за Защита на Потребителя.

(5) GoSmart приема връщане на продукта само и единствено , ако той е предоставен във вида, в който е получен. Ако търговския вид на продукта е нарушен , GoSmart си запазва правото да откаже връщането продукта.

Закон за защита на потребителите в сайта на Комисията за защита на потребителите (КЗП)

За контакти

  • GoSmart
  • 0879613406
  • sales@gosmart.bg
  • GoSmartBG

facebook

Copyrights © GoSmart 2016. All rights reserved.

Pazaruvaj.com Pazaruvaj - Надежден помощник за поку